נס ציונה, ישראל

תיאור


תיאור המשרה:
התפקיד כולל מתן מענה טלפוני, פרונטלי ומענה למיילים
טיפול בפניות שמועברות ע"י מוקד השירות ומחלקות פנים אירגוניות.
עבודה בממשקים עם מחלקות מהארגון (מוקד, מחלקת ביטוח, מחלקת גבייה, הנהלת חשבונות, מנהלי תיקי לקוחות, מחלקה טכנית ועוד) וגורמים מחוץ לארגון (קציני רכב, מוסכים, מכוני רישוי, פנצ’ריות ועוד).
טיפול בחוזים ודוחות כגון: חריגות ק"מ, הסבת דוחות, טיפולים תקופתיים
טיפול בחוזי השכרה

דרישות


 ניסיון בשירות – יתרון משמעותי


 שליטה בכל יישומי האופיס


תודעת שירות גבוהה


יכולת עבודה בצוות


היקף:


משרה מלאה לרבות ימי ו' לסירוגין
ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 וימי ו' לסירוגין 08:00-13:00

בונוסים

הטבות

אחריות