בני ברק, ישראל

תיאור


בניית תמהיל קניינות מותאם למותג, תוך התבססות על מגמות שוק, עונתיות וניתוח ביצועים.


תכנון וביצוע הזמנות בהתאם לניתוחי מכירות, תחזיות ומלאי.


ניתוח שוטף של ביצועים מסחריים, זיהוי פערים והזדמנויות, והובלת תובנות לפעולה.


ניהול אסטרטגיית תמחור ומבצעים: קביעת מחירים, ניהול הנחות ומבצעים ותכנון מהלכים מסחריים תוך שמירה על רווחיות.

דרישות


היכרות והובלת טרנדים בעולם הקמעונאות.


ניסיון של 3–5 שנים לפחות בתפקיד מסחרי דומה – חובה. 


ניסיון ברשת קמעונאית מתחום האופנה/ לייף סטייל/ ספורט – יתרון משמעותי 


יכולת אנליטית גבוהה ויכולת קבלת החלטות מבוססת דאטה – חובה


שליטה מלאה באקסל, מערכות BI ו-ERP – חובה


נכונות לנסיעות לחו"ל בהתאם לצורכי התפקיד למשך כשבועיים רציפים, כפעמיים או שלוש בשנה – חובה


היקף:


אפשרות לעבור לעבודה בימים שני עד שישי (בהתאמה לפעילות באירופה)

בונוסים

הטבות

אחריות