נתניה, ישראל

תיאור


מתן מענה וסיוע טלפוני ללקוחות החברה בעת אירוע בזמן שהות הלקוח בחו"ל.


הטענת כרטיס פספורטכארד ללקוחות עקב מקרה רפואי או עיכוב כבודה.


מתן מידע ללקוחות בענייני פוליסה, תביעות ומידע כללי. 


ממשק והתנהלות מול הלקוחות במספר ערוצי מדיה שונים (צ'ט אונליין, אימיילים ובטלפון)

דרישות


בעל/ת רמת שירות גבוהה , אדיבות וסבלנות.


בגרות, יכולת הכלה ואמפתיה – מועמדים שירתמו ויגלו אכפתיות ודאגה כנה למבוטחים, חשוב שידעו להתמודד עם שיחות רגישות ומקרים רפואיים מורכבים.


נכונות למינימום 4 משמרות (כולל לילות ושישי - שבת).


אנגלית ברמה טובה- חובה.

בונוסים

הטבות

אחריות